ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

يك بار از خوب بودن هم بگويم

1391/8/1 22:39
291 بازدید
اشتراک گذاری

روز77 تولد

ميدونم عكس را خيلي بد تنظيم كردم. امشب وقتي خانه آمدم به سرعت از جهات مختلف از ارسطو عكس گرفتم.

ديشب ارسطو خيلي نا آرامي ميكرد.اواخر شب بود من به مامان جون ارسطو پيشنهاد دادم تا او را به حمام ببريم وچنين كاري را كرديم(من عاشق حمام بردن ارسطو جون هستم خيلي دوس داشتني ميشه وقتي توي وان ميذاريمشماچ)

بعد از حمام اين بچه معصوم چند ساعت را راحت خوابيد وبا آنكه من سر درد شديد بودم وبا ضرب قرص خوابيدم! اصلن صداي گريه ارسطو را نفهميدم

خدا همه بچه ها را حفظ وسلامت بدارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
1 آبان 91 22:48
نااااااااااااااااااااااااااازی
مریم مامان ارمیا
4 آبان 91 2:56
ایشالا همیشه ارسطو جون کارهای خوب انجام بده تا بابابزرگ بیان و ازش تعریف کنن.