ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

داشتم محكوم به زخم كردن سر ارسطو ميشدم!

1391/8/2 11:42
371 بازدید
اشتراک گذاری

روز78تولد

امروز پشت كامپيوتر بودم كه مادر ارسطو ومادر بزرگ ارسطو احضارم كردند و سوال:سر ارسطو كجا خورده كه خون آمده؟ من از همه جا بي خبر اظهار بي اطلاعي نمودم ولي مادر ارسطو جون شك داشت كه نكنه بابا بزرگ سر بچه را يه جايي زده! ومن هم متحير كه چرا سر او زخم شده و خون هم آمده!!داشتم فكر ميكردم كه ارسطو جون خودش را لو داد ويك چنگي به صورت خودش انداخت و زير چشمش را كند!! واين چنگ زدن طوري بود كه خون هم از صورتش جاري شد. من به مامان ارسطو گفتم كه چرا ناخنهايش را نگرفتي و....وخلاصه ما تبرئه شديم وگرنه اين زخم شدن سر ارسطو هم به ما ميچسبيد!! بعدا كه ناخنهاي ارسطو را كوتاه كردند ،گفتند ناخن شستش خيلي بلند بوده وبا همان ناخن هم سرش را زخم كرده!!!

78

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه اریسا کوشمولو
2 آبان 91 12:34
اخی عزیزم اره همه بچه ها همین کارو میکنن آریسای ماهم روزی یه بار خش میوفتاد صورتش
علامه کوچولو
2 آبان 91 12:39

خوب شانس آوردی پدربزرگ وگرنه مگه میشه از محکمه مادرانه فرار کرد



باور كنيد همينطوره!
فلوریا مامان دیانا
2 آبان 91 18:57
ای جان، خاله داری بزرگ میشی هاااااااااااا بابابزرگ شما هم دارین توی عکس انداختن و گذاشتن اون ها توی قاب حرفه ای میشید خدا حفظت کنه ارسطو جون. خیلی ناز وماهی


ممنون از راهنمايي كه فرموديد كم كم دارم ياد ميگيرم
مریم مامان ارمیا
4 آبان 91 2:52
الهههههههی
بابابزرگ شانس آوردین ارسطو به دادتون رسید


ازاد
4 آبان 91 17:11
چه بامزه