ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

خدا را سپاسگزاريم

1391/7/30 14:39
594 بازدید
اشتراک گذاری

روز76 تولد ارسطو

امروز سه ساعت طول كشيد تا ارسطو توسط متخصص چشم ويزيت بشه.والحمدالله كه چشمش مشكلي نداشت.ولي از بيماراني كه به درمانگاه مراجعه كرده بودند يك بچه چهار ماهه كور بود ويكي از بچه ها هم كل چشمش را سياهي چشم تشكيل ميداد !! يعني سفيدي چشم نداشت.!!!!من از همين جا از خداوند متعال درخواست شفا براي اين كودكان معصوم دارم وبراي همه آنهايي هم كه سالمند از طرف آنها از خداوند بزرگ ومهربان تشكر وقدر داني مينمايم

ارسطو جون از دكتر كه برگشت به خاطر قطره اي كه برايش مصرف كرده بودند ديد خوبي نداشت.در همان حال كه خوابيده بود من در حال ناز دادن او بودم واو هم اينجوري براي من فيگور گرفت كه عكسش را ميبينيد!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
30 مهر 91 15:29
خدایا بابت زیباترین و گران قیمت ترین نعمتی(کودکان سالم) که به ما عنایت نمودی هزاران بار شکرگزارت هستیم
من هم دلم گرفت خدا به همشون سلامت و عافیت عطا کنه :آمین


انشاالله
فلوریا مامان دیانا
30 مهر 91 23:08
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که چشمات خوب شده بابابزرگ من خودم هر وقت دیانا رو برای چکاپ به دکتر میبرم تا 1 هفته از نظر روحی مشکل دارم. از مصلحت خدا سردر نمیارم!! بچه های مظلوم وبی گناه!!!!!!!!!!!



ممنون وسپاسگزارم

مریم مامان ارمیا
4 آبان 91 2:44
خدارو شکر ارسطو کوچولو مشکلی نداشت. ایشالا همه بچه ها صحیح و سالم باشن و هیچ پدر و مادری غم و عذاب بچه اش رو نبینه.الهی آمین