ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

نظرات (6)

مرجان مامان اران
2 تیر 92 23:37
اخی خیلی خوشگلههه عکسش
م (خط خطی های خوانا)
6 تیر 92 0:46
ا بابا بزرگ ازین توپ پلاستیکیا اخی
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
6 تیر 92 2:35
پســرکـــ شیطون من در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به امیـــرعلی جون رای بدین. فقط کافیه کد 115 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
امیرمهدی و عمی
6 تیر 92 19:54
ماشالله به این جذبهاینقدر دوسش دارم که هر وقت وبتونو باز می کنم امیر مهدی میادو عکس ارسطو رو میبوسوچون میدونه من ارسطو جونو خیلی دوست دارم میگه عمی ارسطو رو بوس کلدما


سلام
خطاب به عمي امير مهدي و نه به امي مهدي جون
وقتي آدرس نميذارين فكر نميكنين كه من يادم ميره برم آدرستون را پيدا كنم؟
مامان ارغوان
8 تیر 92 19:11
خدا شما رو برای این کوچولوها سالم وسلامت نگه داره
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 تیر 92 16:38
وااااااااااااااااای ممنونم پــــدربزرگـــــ مهــــــــــربون .. دوستتون داریـــــــــــــــــــم ...