ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

اولين خرابكاري مخابراتي ارسطو جون

1392/4/28 22:42
386 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ارسطو جون براي اولين بار و بطور تنهايي زنگ به خانه ي ما زدبه من زنگ بزن و چند دقيقه اي ما الو الو كرديم ولي جوابي نشنيديم تعجبالبته كمي صدا از اون طرف شنيده ميشد.و چون پاسخ شفافي نداشتيم تلفن را قطع كرديم.الان كه زنگ زدم احوالش را بپرسم مامان ارسطو ميگويد تايمر تلفنشان بيش از نيم ساعت را نشان ميدهد كه به جايي زنگ خورده است .و ما هم به فكرمان نرسيد كه زنگ به موبايل آنها بزنيم تا تلفن را قطع كنند.دلم براش تنگ شده افسوس

اگرچه هيچ عكسي از ارسطو ندارم ولي گفتم يه پست براش بگذارم تا بداند كه هميشه به يادش بودم.ارسطو جون بتازگي صداي قار قار كلاغ را در مياره و در برابر سرفه هاي مصنوعي من واكنش نشون ميدهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سودابه
28 تیر 92 23:37
ارسطو جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا تو لوطی گری کن و بهش رای بده کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
عاطفه
28 تیر 92 23:59
آفرین به این ژسر بلا و صد هزار آفرین به بابابزرگ خوش ذوقش ایشالا همیشه موفق باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 تیر 92 19:51
الاهی می خواسته بگه دلش برا بابا بزرگمهربون تنگ شده
محراب و مليكا
2 مرداد 92 12:25
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
صبا خاله ی ایسا
2 مرداد 92 20:10
اخی نازی ایسا جونم هروقت به من زنگ میزنه من کلی ذوق میکنم لینکتون هستیم ولی افتخار نمیدین به ما سر بزنید؟؟ ارسطو جونم هزار ماشالله خیلی نازه
شقایق مامان آرشا
11 مرداد 92 9:24
ای وروجک