ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

چقدر خوشحال شدم با آنكه دوري

1391/9/13 17:01
390 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزي است كه براي دائم از ارسطو جون جدا شدم و از مامانش خواهش كردم تا در وبلاگش عكسهاش را بگذارد.وحالا وقتي عكسش را ديدم ديدگانم پر از اشك شوق شد.من ارسطو را خيلي خيلي دوس دارم.خدا را شكر كه مامانش هم قراره همكاري كنه وعكسهاش را بذاره. از طريق ام ام اس هم امتحان كرديم اصلن خوب نبود وعكسها كيفيت نداشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بابای ملیسا
13 آذر 91 20:02
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
15 آذر 91 15:41
ا کجا رفتین پدر بزرگ ؟؟؟


سلام وقتي عكسي ازش نيست ويا وقتي ازم دوره چكار كنم؟
raha
17 آذر 91 21:24
سلام ماشالله چقدر ناز شده خدا حفظش کنه و از بلا دور باشه


ممنون
مرجان مامان آران
18 آذر 91 1:56
اخیییییییییی چقدر بد منم خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم
ایشالا زود به زود همدیگرو ببینین و با دیدین عکسای خوشگلش ناراحتیتون تموم بشه


ممنون
سودا
19 آذر 91 11:16
هي جانممممممممممم
چقدر بزرگ شده ماشا...


ممنون
مامان ساجده
20 آذر 91 22:42
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


چشم دادیم 5 هم دادیم
فلوریا مامان دیانا
21 آذر 91 10:14
بابا بزرگ ، ارسطو کجاااااااااااااااااااااایییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نیلوفر عزیز داری کم لطفی می کنی به هواداران ارسطو جون هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا!


سلام
باور کنید مامان ارسطو فرصت هیچ کاری را نداره تازه من هم گله مندم که چرا عکس ارسطو را نمیگذاره تا من در وبلاگش بگذارم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
22 آذر 91 10:55
امیدوارم هر چه زودتر این گل پسر ناز بیاد دیدن بابا بزرگ مهربانش


ممنون، اگر او نياد من ميرم ايشالا
ميم
23 آذر 91 12:36
سلام

من يه پيشنهاد بدم به شما شايد بدردتون بخوره. يه نرم افزاري هست به اسم نيم باز که اگه خواستين خودم مناسبشو واستون پيدا ميکنم. اين نرم افزار روي موبايل نصب ميشه. شما فقط بايد اينترنت موبايلتونو فعال کنيد. بعدش شما و طرف مقابل وارد اين برنامه مي شين و هم مي تونيد يه عالمه چت کنيد و هم زمان عکس و فيلم بگيريد با موبايلتونو بفرستيد.

نظرتون چيه؟؟؟ به دردتون ميخوره؟؟؟



سلام ميم جان
ممنون از راهنماييت متاسفانه اين برنامه اي كه گفتي بدرد گوشي من نميخورد چون سيستم عاملي را كه معرفي كرده ندارد.درضمن توسط ام ام اس هم عكس را رد وبدل كرديم مطلقا كيفيت ندارد!!!
ميم
24 آذر 91 17:47
بازم سلام
من از کيفيت ام ام اس خبر ندارم يني تا حالا امتحان نکردم!
سيستم عامل؟ من که از سيستم عامل حرفي نزدم.
ميشه بگين موبايلتون چيه؟؟؟


سلام و ممنون
سوني اريكسون كا 800

جسارتا اگر ميشود آدرس نرم افزار را برام بگذار
وبراي گوشي ان 95 نوكيا هم


ميم
24 آذر 91 17:51
آها راستي. شايد ام ام اس کيفيت عکس رو پايين مياره. ولي نيم باز با همون کيفيتي که توي گوشي هست عکس رو ارسال ميکنه.


ام ام اس عكسا را به لجن ميكشد آنقدر كوچك ميكند كه فقط بدرد گوشي ميخورد
ميم
25 آذر 91 11:14
سلام
گرچه ميل دادم آدرسو اينجا هم مي نويسم
http://m.nimbuzz.com
وقتي رفتين داخل سايت اول شرکت سازنده رو مشخص کنيد بعد هم مدل گوشي رو و بعد هم نرم افزارو دانلود کنيد.


خیلی ممنون
سایت را دیدم خوب بود ولی نتونستم استفاده کنم همینکه زحمت کشیدی سپاسگزارم
مامان حسنا
11 بهمن 91 16:44
ماشالا به گل پسرتون...خوشحال میشم وب دختر منم بیای