ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

اولین یادداشت مامان نیلوفر

1391/9/13 16:55
444 بازدید
اشتراک گذاری

ارسطو

 

ارسطو جان

امروز برای اولین بار واسه پسر نازنینم می نویسملبخند ارسطو جان از دیدن بابا علی خیلی خوشحاله چند روزیه که کف پاهاشو رو زمین میذاره و پاهاشو تا 90 درجه بالا میاره احساس می کنم تا چند روزه دیگه بتونه شصتشو تو دهنش کنهقلب نمی دونم دیشب پشه از کجا اومده بود که 8 جای صورت قشنگ پسرم  رو خورده جای نیش پشه تو عکساش معلومه البته منم اگه جای پشهه بودم همین کارو می کردمنیشخند راستی پدر عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده از دور می بوسمتگریه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مریم
13 آذر 91 19:24
قربووووووووووووووووووووووووووووونش برم من


تشكر فراوان
من از طرف مامان ارسطو جون عذر خواهي وتشكر ميكنم
علامه كوچولو
14 آذر 91 10:48
سلام مامان نيلوفر خوشحاليم از آشناييتون


تشكر فراوان
من از طرف مامان ارسطو جون عذر خواهي وتشكر ميكنم
علامه كوچولو
14 آذر 91 10:49
من ميگم احتمالا پشه رو پدريزرگ فرستاده


تشكر فراوان
من از طرف مامان ارسطو جون عذر خواهي وتشكر ميكنم
عمه ی اریسا کوشمولو
14 آذر 91 22:12
ماشالله به ارسطو جون چقد نانازی خاله جونخیلی بزرگ شدیها ماشالله


تشكر فراوان
من از طرف مامان ارسطو جون عذر خواهي وتشكر ميكنم
مرجان مامان آران
18 آذر 91 1:54
الهیییییییییی فداش شم انقدر شیرینه که خوردنش دیگهههههههههه
سلام به مامان نیلوفر مهربونش


تشكر فراوان
من از طرف مامان ارسطو جون عذر خواهي وتشكر ميكنم