ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

بجاي سيزده بدر دوازده بدر كرديم

1392/1/12 23:37
453 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با اينكه دوازده ام بود ما همراه با ارسطو جون مراسم سيزده بدر را الحمدالله بخوبي گذرانديم. ولي او قبل از اينكه از ماشين پياده شود نظرم را جلب كرد چرا كه در داخل ماشين يك حالت جالب خوابيده بود كه عكسش را ميگذارم.

خوابيدن در گهواره و ماشين

هم اكنون هم كه دارم مينويسم ارسطو جون در بغل من نشسته و نظاره گر وبلاگ نويسي است.اين هم عكسي است كه توسط مامانش گرفته شد

در حالت وبلاگ نويسي

و يه چيز مهمتر اينكه ارسطو جون بحمدالله براي اولين بار امروز حدود چهار متر راه را سينه خيز رفتند تا به هدف برسند واين امر باعث خوشحالي همه ي خانواده گرديد

ويه چيز ديگر اينكه حركات گردن را با آهنگ ني ناي ني ناي  انجام ميده كه از ديروز بطور هدف مند تكرار ميشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا
13 فروردین 92 0:15
خیلی خیلی تبریک میگم. برای من واقعا جالبه که یه پدربزرگ اینقدر وقت بگذاره. الان تقریبا همه به کامپیوتار وارد شدن ولی مدیریت وبلاگ خیلی وقت گیره و حوصله میخواد. خدا حفظتون کنه. ارسطو کوچولو رو هم بهتون ببخشه.
با اجازه لینکتون میکنم تا راحتتر بهتون سر بزنم.


سپاسگزارم
م(خط خطی خوانا)
14 فروردین 92 15:27
به به ارسطو جون وبلاگ نویس اینده س دیگه داره یاد میگیره از بابا بزرگش که وقتس بزرگ شد درس پس بده
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 14:22
ایشالا همیشه خوش باشید و لبتون خندون باشه
شقایق مامان آرشا
17 فروردین 92 22:52
تو چه آقایی خالهههه
فلوریا مامان دیانا
18 فروردین 92 9:30
سلام به بابابزرگ عزیز و نوه های گلشون فکر کنم تعطیلات با حضور ارسطو و گلشید جون حسابی براتون خوش گذشته چقدر این لباس محلی به ارسطو جون میاد ایشاله که همیشه دلتون شاد شاد باشه
من
18 فروردین 92 16:11
سم بابابزرگه كشتي منو چقد عكس تكراري دوس دارم عكس ارسطو رو تو بغل شما ببينم چرا خودت نيستي تو عكس اين عكسه كه نصفت پيداست چرا اينجوريه سينت سفيده




من رعايت حجاب اسلامي كردم و پشم وپت سينه را با رنگ پوشاندم

راستي آدرس وبلاگ شما؟؟!!


در ضمن من عكس خراب كنم وبهتر كه پيدا نباشم..
من
18 فروردین 92 16:18
خوشبحال ارسطو و گلشيد واقعا خدا سايه چنين پدر بزرگاي مهربوني رو كم نكنه واقعا، پدر بزرك من هيچ وقت منو دوست نداشت هيچوقت ،منم اونو... چون ميگذرد غمي نيست..


آخي خيلي متاسفم ولي ناراحت نباش چون حتما بنده ي خدا مشكلي داشته كه نميتونسته محبت كنه!!
پرپرواز
22 فروردین 92 19:32
سلام پدر بزرگ برام جالب بود که شما نویسنده این وبید. وب زیبایی دارید.وب من در مورد شیوه های درست تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بهم بزنی نظر بدی و اگه دوست داشتی لینگم کنی.
الیسا
19 اردیبهشت 92 15:18
جيگرطلا،ناز تو دلا،فدااات بشم من عزيزدلمم چقدر تو جيگري آخه،جيگر بودن چقدر؟؟ آپم خوشحال میشم بیاین