ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

خيلي دلم برات تنگ شده

1391/11/1 23:40
417 بازدید
اشتراک گذاری

عكسها از مامان ارسطو ودلتنگي ها از بابا بزرگ

الاهي قربون ارسطو جونم بشم اين عكسا را مامان ارسطو برام در وبش گذاشته وحالا كه ميبينم اشكم در اومد

آخه ارسطو جون يكي دو روزه كه مشكل ختنه نكردن دارهنیشخند وقراره به زودي بخواست خدا ختنه بشه

شديدا دلتنگش هستم

اين عكس آخريش هم حس ميكنم بخاطر خوردن شير خشك توپل شدهسوال

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ميم
2 بهمن 91 18:37
عكس سومي پادشاهانه نشسته ها ديگه از بس عكس انداخته، كار بلد شده!
علامه کوچولو
4 بهمن 91 17:29
سلاااااااااااااااااااااام انشاءالله که به سلامتی ختنه بشه و به همین بهانه شما هم از دلتنگی دربیایین قربون صورت تپلوش ماشاءالله
م(خط خطی خوانا)
5 بهمن 91 15:46
ماشاللا ارسطو جوون چه نازو تپلی شده الهی اینجا زده رو دست گلشید جون خوشگل من ناز من عزیز من
khale maryam
10 بهمن 91 14:17
dardet too saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam