ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

امروز صبح ارسطو ومامانش از مسافرت آمدند

1391/9/4 12:09
417 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقتي ارسطو ومامان ومامان بزرگش از تهران آمدند من رفتم دنبالشان وآنها را به خانه آوردم .يك هفته پيش من از ارسطو جدا شده بودم و چون ناراحت بودم به وبلاگش هم سر نميزدم البته براي مشغوليت  به وبلاگ خودم مرتب سر ميزدم ولي اگر به وبلاگ ارسطو مي آمدم ناراحت ميشدم چرا كه او دور از من بود ودوري او برايم ناراحت كننده است.اين چند عكس هم امروز صبح ازش گرفتم ويه چيز ديگري كه مرا ناراحت كرده اينست كه مجراي اشكي بچه دوباره بسته شده ومشكل دارد بدبختانه اين چند روز هم كه چشم پزشك ها تعطيل هستند.

3ماه وشانزده روزه

3ماه وشانزده روزه

3ماه وشانزده روزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان آران
5 آذر 91 21:30
اول از همه خیلی خوشحالم که دوباره پسر خوشگلتونو دیدی دوم ناراحت شدم که ارسطو جون اینجوری شد ایشالا که خوب بشههههه


ممنون وسپاسگذار
فلوریا مامان دیانا
5 آذر 91 22:59
سلام به روی ماهت خاله میدونی چقدر دلم برات تنگ شد بود خاله وقتی نیستی بابابزرگ وبلاگت رو تبدیل به ماتم سرا می کنه اون وقت هر وقت میایم به وبلاگت یه اهی می کشیم و می گیم: اررررررررررسطو کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟ البته ارادتمند بابابزرگ جون هم هستیم


ممنون از ديانا جون ومامان فلوريا