ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

سه ماهگي كامل و انتظار يه عروس خيلي خوب

1391/8/17 11:22
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

92

امروز ارسطو جون سه ماهه كامل شدهورا و بحمدالله حالش هم خوبهلبخند،امروز متوجه شديم كه كف دست ارسطو خيلي عرق ميكنهساکت وهمين امر هم باعث معافي سربازيش خواهد بودنیشخند! بنابراين يكي از شرايط ازدواج ارسطو محقق شدهقهقهه بنابراين ما از حالا دنبال يه عروس ملوس ميگرديمفرشته آيا كسي به ما كمك ميكنهچشمک؟ يا آشنايي داريد كه بدرد او بخوره؟ما دوس داريم ارسطو جون سنتي و مثل قديمها داماد بشهعینک تازه مامان ارسطو هم از حالا داره مادرشوهربازي در مياره و ميگه نبايد بچه من داماد بشه تعجباين عكسها هم مال امروزه كه از پوزيشنهاي مختلف ازش گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فلوریا مامان دیانا
17 آبان 91 12:52
بابابزرگ فکر کنم این دوربین 24 ساعته دستتونه هااااااااااااا 3 ماهگیت مبارک عزیزم.چقدر ناز خوابیدی ، مثل فرشته ها.من خودم وقتی دیانا می خوابه همش دوس دارم نگاهش کنم. راستی بابابزرگ به مامان ارسطو بگین کی بهتون دختر داد که زود جوگیر میشین!! دختر ما که قصد ادامه تحصیل داره، پس اصلا اصرار نکنید!!!! دخترهای همسایه بلاگی رو نمیدونم!!!





واي چطوري من اولين جواب رد را به ارسطو بدم
علامه کوچولو
17 آبان 91 16:30
سلام
منم که خودم باید به فکر عروس باشم پس ما هم خود به خود حذف میشیم
عروس خوب پیدا کردین مارو هم خبرکنین
من که دلم میخاد علامه رو زود داماد کنم نمی دونم چرا مامان جون ارسطو مخالفه
مامانی !یه دوره ای شده که باید نگران باشیم پسرامون خونه نمونن
بابابزرگ ممنون از تعریفتون در مورد قالب خوشحالم که شما هم پسندیدین قالب رو به سایت M-QaLeB سفارش دادم





علامه کوچولو
17 آبان 91 18:02
سلام
هزینه رو هنوز دقیق اعلام نکردن چون فعلا موقتیه تا نظر قطعی رو بدم
طراحیش رو هم تو سایتی که گفتم خودشون راهنمایی کردن مثلا عکسهایی که می خواهین تو قالبتون استفاده بشه رو اپلود میکنید و ادرس لینکش رو براشون ارسال میکنین یا خودتون سفارش میدین چند ستونه باشه و چه ابزاری داشته باشه و...


ممنون
علی
18 آبان 91 9:21
سلام ماشااله ماشااله..................خیلی خوشکل شده سه ماهگی مبارک باشه (این هم از ترس مادر ارسطو نوشتم)
ميم
5 آذر 91 13:38
يه جوک بگم برات: يه پسر 24 ساله به يه دختر 23 ساله ميگه با من ازدواج ميکني؟ دختره ميگه برو گمشو عوضي دهنت بوي شير ميده! بعد يه پسر 3 ساله به دختره 23 ساله ميگه با من ازدواش ميکني؟ دختره ميگه آره قربونت بشم!

نتيجه اخلاقي: همين الان ازدواج کن!


سلام
بابابزرگم ميگه الان وقت اين كارا نيس

مامان مهرزاد جان
13 آذر 91 11:53
سلام خیلی وب و نوه نازتون زیبان همیشه پدر بزرگ ها عاشق نوه هاشون هستن _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤