ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

درد دل بابا بزرگ با ارسطو جون

1391/8/15 20:42
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

90

ارسطو جان امروز من( بابابزرگ )هنگامي كه براي كاري به بيرون از شهر رفته بودم بر اثر خواب رفتن راننده تصادف كردم وسرم زخم شدو دچار بي هوشي چند دقيقه اي شدم و چند تا بخيه خورد.ماشين پرايد را هر كه ديده بود يقين ميكرد سرنشين ماشين بايد مرده باشد ولي خدا نخواست والان هم دارم براي ارسطو جونم مينويسم.امروز روز 90 از زندگي توست اگرچه در تاريخ1391/08/17 سه ماهه خواهي شد. الهي هميشه سالم وطول عمر بلند وبا افتخاري را داشته باشي والهي همه دوستان وبلاگي هم سالم وشاد وخندان باشند.

امروز وقتي خانه آمدم همه لباسم پر از خون بود و مجبور شدم از پاركينگ خانه وارد و پيراهنم را در بيارم و وارد خانه شوم.ارسطو هم در حال گريه كردن بود و با زحمت او توسط مامانش خوابانده شد.

90

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فلوریا مامان دیانا
16 آبان 91 10:01
وای بابابزرگ خیلی ناراحت شدیم. خدا رو شکر به خیر گذشته.



تشكر الهي سالم باشيد وتندرست
علامه كوچولو
16 آبان 91 12:34
سلام بابابزرگ
هرچند خدا هيچ وقت به بنده ش بد نميده
اما بخير گذشته
سه ماهگي ارسطوجان رو تبريك ميگم و 90 سالگيش رو آرزومندم كمه خووووووووووووو بيشترش رو دعا ميكنيم
اون يه روز اختلاف هم به دليل 31 روزه بودن شهريوره درسته؟


ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــون