ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

نان جو و زيادشدن شير مادر

1391/8/8 16:22
354 بازدید
اشتراک گذاری

83

امشب باباي ارسطو از مسافرت مياد و ارسطو جون هم خيلي خوشحاله

بنا به سفارش آشنايان مادر ارسطو از نان جو رژيمي استفاده كرد و چقدر در زياد شدن شير موثر است!!

بعد از گذاشتن اين پست ارسطو جون را قراره به حمام ببريم تا خوشكل تر بشه وشب به پيشباز بابا جونش بره.

83

اينهم عكس ارسطو بعد از اينكه كامنت علي (دوست بابا بزرگ) را براش خونديم!!

علي جون اينهم جوابتقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان پارسا
9 آبان 91 0:34
سلام پدر بزرگ ارسطو جان عید سعید غدیر را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم. من از طریق وب علامه کوچولو با شما آشنا شدم وبابت این همه ذوق و سلیقه به شما آفرین میگویم وب بسیار قشنگ و جالبی است همچنین ارسطو کوچولو ماشاءالله خیلی ناز و مامانی هستند خدا حفظش کند من شما را لینک کردم


ممنون من هم شما را لينك كردم
علامه کوچولو
9 آبان 91 17:04
خدا روشکر
راستی یادم باشه انتقاد ممنوع وگرنه ارسطو جون حسابمونو میذاره کف دستمون
زبون درازیشم خواستنیه


ممنون
مریم مامان ارمیا
11 آبان 91 12:55
چه جواب دندان شکنی