ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

ارسطو اردك شد!

1391/7/27 9:24
378 بازدید
اشتراک گذاری

روز73 تولد

نقل قول از مادر ارسطو: ديشب ارسطو خيلي توي خواب كركر ميكرد و دائم اين كارش ادامه داشت ومن هم در خواب وبيداري آرامش ميكردم.يك وقتي از شب احساس كردم يك اردك نزديكم خوابيده،پيش خودم فكر ميكردم اردك توي لحاف من چكار ميكند.بلاخره بعداز مدتي متوجه شدم كه اين چيزي كه من فكر كردم اردك است ،بچه خودمه و آنوقت بود كه هوشيار شدم و به او شير دادم.البته شير خودم را دادم چون خيلي گرسنه بود مجبور شد تا آنرا نوش جان كند وبلاخره شيشه بهش ندادم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ازاد
27 مهر 91 10:40
بچه به این نازی خوا بیده ترس نداره خداروشکر
فلوریا مامان دیانا
27 مهر 91 11:04
سلام و صد سلام خاله شما اردک میشی ودیانای منم جوجه میشه!! انگار ژن ها تغییر کرده!! بابابزرگ عزیز دیانا فقط وبلاگ داره. راستی با اجازه تون لینکتون کردم.


ممنون از ديانا جون ومامان ديانا
راجع به سوالم دوباره در نظرات پرسيدم
منهم شما را لينك كردم وتشكر هم دارم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
27 مهر 91 12:15
مرسی پدربزرگ ارسطو جوووون ، سایت آتلیه نمیدونم چرا امروز قطع شده ، پیگیری میکنم و بهتون میگم...
واقعا ممنون که پیغامم و خوندین...
ارسطو جوووووووووون رو ببوسید...


امروز جمعه هم باز نشد آن سايته
از مامان امير علي جون هم خواهش ميشه آدرس خودشون را درست بگذارند كه بابابزرگ ارسطو با اين سن وسالش مجبور نشه كلي فسفر بسوزونه!
روي آدرس خودتون كليك كنيد به حرفم ميرسيد
علامه کوچولو
27 مهر 91 18:46
سلام
ماشاءالله
خداروشکر


ممنون از مامان محمدباقرجون
پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 19:20
ای جان.اردک شدی آفرین بالاخره شیرمامانو خوردی.نوش جون


ممنون
مریم مامان ارمیا
28 مهر 91 12:23
اخ جون ارسطو کوچولو گول خورد


ممنون ولي ارسطو جون فقط يه بار گول خورد و حالا يه جوري ديگه داره مشكلات را دور ميزنه!