ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

نظرات (4)

مرضی
11 شهریور 92 20:48
به به بابابزرگ وبلاگ جدید مبارک ارتا پس یه نوه دیگه شماست نوه ی پسری شما درسته؟ ولی هنوز عکسشو نذاشتید از رو این عکس مشابه متوجه شدم که...... ممنون از لطفتون بابا بزرگ همه پیشنهاد دادن وبلاگ بانکی جدا شه از خاطرات شخصی اما تنها کسی که باز سر میزنه به باجه ی من شمایید باجه من رو مینویسم تا خاطرات باجه برام جاودانه بشه و بمونه و فراموشم نشه ممنون از شما فردا دفاع دارم .ولی امروز کللللللللللللی به وبلاگا سر زدم دوس دارم زودتر دفاع تموم شه بره پی کارش
مرضی
11 شهریور 92 20:54
اخیی نیلوفر خانومممممممممممم
azar
13 شهریور 92 11:48
سلام
این ارشطو شما چقدر شبیه مهدیار 3 ماهه منه عین 2قلو هستن


آدرس ؟!!
مامان اهورا
13 شهریور 92 14:21
دقیقا" چند روزگی؟؟؟؟
حالا ما اعتراض داریم ...ینی چرا روز شو یادتون نیست آغا؟؟!!!!!!


فك كنم سه چهار روزه بوده ولي دقيقا نميدونم
ولي الان پشت عكس را نگاه كردم دقيقا 7 روزه بوده