ارسطو ارسطو ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ارسطو و پدر بزرگ

ماشالا به جون من ديشب به خانه ي ما اومد

1392/5/22 14:52
418 بازدید
اشتراک گذاری

 

ارسطو جون عزيزم ديشب از تهران اومدن ودر بدو ورود اصلن منو نميشناخت و يك ساعتي طول كشيد تا با من آشنا شدنیشخند

ماشالا دندوناشم در اومده ولي نميذاره كسي نگاش كنه من در اولين فرصت كه خودش آمادگي را بوجود آورد ازش عكس انداختم

اگر غافل بشي هم گازت ميكيره و خلاصه هر چي زير دندونش بره قيچي ميشه

دندان

دندان

 

اين عكس هم وقتي بغل من بود و داشتيم آپ ميكرديم.تازه غذا هم خورد و بيشتر از هر موقع ديگه

وقتي بغل من بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
31 مرداد 92 12:48
ای جونم ارسطو........................ ماشالا به این گل پسر پدر بزرگ اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرمون کن خوشحال میشیم راستی ممنون که بهمون سر زدین روی گل ارسطو رو ببوسین خدا حفظش کنه